piątek, 22 marca 2013

Powitalny post

Jako, że ostatnio dopadł mnie kulinarny szał, a swojego poprzedniego bloga nie chcę "zaśmiecać" postami nie związanymi z jego tematyką, postanowiłam, że powstanie moje nowe dziecko. I oto jest. Słowem wstępu, postanowiłam założyć tego bloga, by podzielić się z Wami efektami moich kuchennych szaleństw. Na blogu pojawią się moje testy przepisów zamieszczanych w internecie (z odnośnikiem do pierwowzoru). Będę też dzieliła się z Wami testami sprzętu kuchennego, bo ostatnio kupuję i testuję go w dużej ilości.

   Skoro już powstał pierwszy, inauguracyjny post, to wypada zamieścić przepis. Poszukiwałam ostatnio inspiracji na sernik Wielkanocny i znalazłam... Lubię zaglądać na stronę Kotlet.tv, a tam: http://kotlet.tv/idealny-sernik-z-biala-czekolada

 A oto moje tego przepisu wykonanie:




Pomijając efekty wizualne, które mnie zachwyciły (sernik równiutki, idealny), smak im zdecydowanie dorównuje, a wykonanie nie jest jakoś szczególnie skomplikowane. Do wykonania sernika użyłam sera w wiaderku Piątnica.

  Sernik upiekłam w mojej nowej, świetnej tortownicy Lekue:



  Talerz na zdjęciu z sernikiem, to właśnie wypinane dno tortownicy. Idealnie nadaje się do serwowanie wypieku bezpośrednio na stół. Silikonowa, przezroczysta obręcz idealnie odchodzi od ciasta, nie trzeba jej niczym smarować. Dodatkowo można obserwować przekrój wypieku podczas pieczenia ;) Zdecydowanie polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz